tiistai 26. kesäkuuta 2012

Töitätöitä

Hain tänään töihin Kanadaan, lastenhoitajaksi. Mä olisin niiiin onnellinen jos sinne pääsisin, koska mun elämä on tällä hetkellä aika hirveetä. Tai en viihdy työssäni, koska mä oon niin kyllästynyt siihen. Oon ollut jo 2 vuotta ravintola-alalla ja hyi. Ihan hirveetä hommaa, ei sovi mulle sitten alkuunsa. Olihan se silloin aluksi aika kivaa, mutta nyt kyllä nyppii ja pahasti. Pitäisi löytää jotain inspaavaa siitäkin hommasta, mutta ei oikein onnistu..

Koulutukseltani oon vain ylioppilas eli mulla ei vielä ole edes mitään ammattia. Hain lukemaan soveltavaa psykologiaa Lapin yliopistoon, koska sitä ei oo muissa yliopistoissa pääaineena ollenkaan. Mua kiinnostaa ihan hirveästi just kaikki psykologia ja terveystieto. Toivottavasti pääsen johonki unelmieniduuniin vielä joku kaunis päivä. Tällä hetkellä tylsistyn pizzeriassa. Musta tulee isona opettaja tai joku vastaava, toivottavasti. Ohjaajankin ammatti kävis. Tykkään opettaa ihmisille uusia asioita. Aina kun meille tulee töihin uutta porukkaa, oon aivan innoissani opettamas niitä tai jos tulee uusia asioita yleensäkkin perushommiin niin kerron niistä ihan ilomielin muillekkin. Olis myös toisaalta kiva perustaa oma yrityskin, ehkä joku vaatekauppa!

We heart It.


Söin tänään töissä kotzonea mexicana kastikkeella, nam! Laitoin väliin myös tacosipsejä, punasipulia, ananasta ja kanaa. Herkullista ja suosittelen ;) + tietenkin vain puoli juustolla!

Haluaisin uuden mekon, mutta nyt on erittäin huono rahatilanne niin ei oikein onnistu. Etin just Nellyltä kivoja mekkoja. Siellä on sellaisia sopivan hintaisia mun kukkarolle. Onneksi perjantaina on palkkapäivä ;)



Tässä mekossa on aivan upean seksikä selkä. Jos ei halua paljastaa liikaa edestä niin tää on just sopiva!

Tää on mun mielestä hirveen söpö!



Oon ihan yli ihastunut myös Guessin tuotteisiin. Multa löytyy niiltä ihana kaulakoru, kukkaro ja laukku. Tiedän ettei Guess ehkä ole kovin kestävä merkki, mutta mun mielestä se on sopivan tyylikäs mun mukaan! Niiden laukut ei oo liian pelkistettyjä vaan niissä on kivoja yksityiskohtia mun makuuni.




Mun kukkaro. Väri on hiukan lähtenyt.



Mun ihana laukkuni!!

Ompas mulla kipeä olo. Tänään töissä oli niin voimaton olo että ei huhhuh. Toivottavasti en tuu kipeäksi. Nyt kattomaan Trigger Happy TV:tä. ;) ps. se mun hiustenvärjäys epäonnistui niin vedin päähän vaalean ruskean. Tuli taas perus vaalea juuri ja tummat latvat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti